fredag 28 november 2008

Pysselpassions idoltävling sista veckan och final

I allra sista minuten fick jag mailat in mitt bidrag denna gången.
Blev ett kortfattat med då jag inte vågade skriva ifall tiden skulle
gå ut under tiden. Men jag hann och nu är det bara att vänta o se hur det går.
Jag är inte nöjd med resultatet och tror definitivt inte att jag vinner,
men dom kanske har något tröstpris :-)

Två bidrag var det som skulle göras denna gången.
Ett shabby chic med tema kärlek, rivna kanter och minst två foton.
Andra bidraget skulle vara i freestyle stil och färgvalen skulle göras
efter färgcirkeln. Tema Simply the best och dessutom skulle något minst
20 år gammalt finnas med.

Shabby chic var svårt, det är verkligen inte min grej.
Det har varit en hektisk vecka med massor att göra i butikerna så jag har
inte haft mycket tid.
Från bröllopet


Minialbum med kalasfina bilder på dottern




Inga kommentarer: